RESURSE UMANE

        Serviciul “leasing de personal” presupune incadrarea uneia sau mai multor persoane de catre “ACCEPT HORECA”, administrarea dosarelor de angajare ale persoanelor in speta si punerea la dispozitia Beneficiarului pentru a presta munca in favoarea acestuia. Sunt situatii in care aveti nevoie urgenta de personal pe o perioada determinata, dar planul de personal nu va permite aceasta incadrare, sau nu aveti timpul necesar pentru a va ocupa de toate formalitatile pe care le implica o recrutare de acest gen.

        Leasing-ul de personal reprezinta solutia ideala pentru a evita situatiile de criza. In aceste situatii puteti apela cu incredere la serviciile oferite de noi, punandu-va la dispozitie angajatii societatii noastre. Noi ne vom ocupa de toate formalitatile necesare pentru a ne asigura ca acestia vor desfasura activitatea solicitata de dumneavostra cu maximum de profesionalism. Folosirea personalului temporar imbunatateste managementul resurselor umane deoarece va ofera competenta imbinata cu flexibilitate. Personalul nostru lucreaza pentru dumneavoastra si conform instructiunilor date de dumneavoastra, dar sunt angajati la noi prin contract de munca, traversând astfel perioadele in care aveti nevoie de personal suplimentar. Ca rezultat al competentelor serviciilor oferite de consultantii nostri, va oferim solutii personalizate si individualizate.

Cum se naste nevoia de personal in sistem Leasing ?

        Pentru foarte multe firme, dinamica activitatii nu este liniara. Exista perioade relativ slabe si perioade de boom, cand nevoia de personal suplimentar este acuta si, pe cale de consecinta, trebuie sa se faca recrutari masive. Cum aceste perioade de crestere nu au o mare intindere in timp (in general, dureaza de la trei pana la 18 luni), departamentele de resurse umane ale angajatorilor sufera puternic din cauza fluctuatiei si a maririi cu mult peste medie a volumului de munca. In plus, gestionarea brusca a unui surplus de angajati, iar apoi renuntarea la acestia poate crea dificultati in buna functionare a unei organizatii.
        O alta situatie in care se recurge la imprumutul de personal este atunci cand marile companii au o politica riguroasa de aprobare si bugetare a unor posturi noi, iar flexibilitatea este mai scazuta decat intr-o companie mai mica. Daca dureaza mult pana cand se aproba o anume pozitie, dar compania are nevoie de omul respectiv pentru ca business-ul o cere, o varianta este de a lua persoana respectiva si de a o trece pe statul de plata al unei companii de leasing de personal. Apoi, dupa un anumit timp, angajatii pot fi inregistrati la compania care i-a contractat. Acest lucru poate fi un beneficiu si daca firma in cauza se hotaraste sa renunte la o parte dintre angajati temporar, pentru ca nu va fi nevoie sa se preocupe de procedurile de desfacere a contractelor de munca.

De ce este avantajos Leasing-ul de personal ?

✓ Unul dintre avantajele principale poate fi faptul ca, daca o companie are 50 -100 de oameni in plus fata de schema sa, si nu are resursele interne necesare administrarii acestui personal, poate gasi solutia apeland la leasing-ul de personal;
✓ Un alt avantaj al acestui serviciu este legat de directionarea cheltuielilor care, in cazul leasing-ului de personal, intra pe bugetul pentru servicii, care este avantajos atat din punct de vedere financiar, cat si din punctul de vedere al inregistrarilor, al raportarilor;
✓ Inlocuirea temporara a unor angajati (pe perioda concediului de maternitate, medical, odihna, studii etc.);
✓ Activitati sezoniere sau varfuri de activitate cu durata limitata;
✓ Firma este in curs de infiintare sau nu are entitate legala in Romania;
✓ Asigurarea necesarului de angajati peste schema de personal existenta;
✓ Eliminarea timpului pierdut pana la aprobarea unui nou post in organigrama.

Ce ofera “ACCEPT HORECA” – Recrutare / Selectie / Plasare Personal

        “ACCEPT HORECA” este o Agentie de Resurse Umane, oferind solutii complete de personal, in domeniul HORECA.
Agentia ofera Manageri evenimente, Sefi sala (Maitre D’Hotel), Somelieri, Barmani, Ospatari (Chelneri), Ajutori de ospatar, Bucatari, Ajutori de bucatar, Cofetari, Hostesses, Lucratori in comert (Vanzatori).
        Agentia noastra va ajuta sa gasiti si sa coordonati profesionisti motivati si de incredere. Noi recrutam personalul, il testam si evaluam, il pregatim (doar la cererea Angajatorului) si dezvoltam scheme de beneficii si compensatii. Gasirea celor mai buni specialisti in domeniul dumneavoastra de activitate poate fi o sarcina dificila care necesita mult timp, resurse importante si nu intotdeauna se incheie cu succes. Solicitarea ajutorului unui expert, nu este doar o recomandare ci o necesitate.
        Asteptarile si calitatea serviciilor pe care le oferim sunt o provocare si o oportunitate pentru a dovedi competenta echipei “ACCEPT HORECA”.
Obiectivul colaborarii noastre este de a va asista in gasirea celor mai bune solutii in domeniul Resurselor Umane. Pentru aceasta, analizam cu atentie cerintele dumneavoastra, efectuam analiza postului, creionam profilul ideal al candidatilor, identificam, contactam, evaluam si convingem candidatii care corespund profilului si va asistam la luarea deciziei potrivite.                     Colaborarea cu firma noastra presupune semnarea unui contract in baza caruia se convine asupra conditiilor contractuale, respectiv: durata contractului, obligatiile “ACCEPT HORECA” si ale partenerului de afaceri conforme cu legislatia muncii in vigoare , garantii, confidentialitate si tarife sau modalitatea de lucru agreata de ambele parti.
Durata contractului poate varia intre 24 ore si 3 luni sau un sezon, de la semnarea acestuia, fiind luate in calcul mai multe aspecte, implicit si negocierea dintre partile contractante. In cazul derularii normale a proiectului, veti primi un raport verbal sau scris, referitor la candidatii care intrunesc cerintele dumneavoastra, in cel mai scurt timp posibil.
Tarifele noastre pot varia in functie de domeniul de activitate, gradul de dificultate al procesului de recrutare, nivelul de testare si evaluare psihologica si profesionala, durata garantiei pe care o oferim, referinte si nu in ultimul rand gradul de urgenta avut de solicitarea dumneavoastra.

Gratuit: se ofera consultanta prealabila companiei angajatoare.

        Agentia ofera pentru serviciul de Recrutare si Selectie o garantie, pentru candidatii angajati de dumneavoastra. In cazul in care candidatul angajat nu reuseste sa indeplineasca cerintele postului sau paraseste societatea angajatoare in perioada garantiei din motive care nu depind de angajator, ne asumam responsabilitatea inlocuirii acestuia in aceleasi conditii contractuale si fara taxe suplimentare.

Principalele avantaje ale activitatii de recrutare

✓ Definirea exacta a profilului candidatului, a fisei postului si a conditiilor de angajare conforme cu legislatia romana / comunitara in vigoare;
✓ Stabilirea contactelor cu persoanele care corespund cerintelor clientilor;
✓ Desfasurarea interviurilor si a testelor psihologice (testele psihologice se efectueaza doar la cererea angajatorului);
✓ Prezentarea unui raport cuprinzand aprecieri facute in urma interviurilor, analizei CV-ului, a testelor de personalitate si a referintelor adunate;
✓ Recomandarea candidatilor;
✓ Organizarea interviurilor, in cazul in care angajatorul doreste sa foloseasca o modalitate de intervievare prealabila hotararii in vederea angajarii (fata in fata daca exista posibilitatea, prin telefon, video call,etc);
✓ Sprijinirea in alegerea celui mai potrivit candidat;
✓ Sprijinirea clientului in realizarea formelor de angajare.

        Criteriile de recrutare se stabilesc in colaborare cu clientii si vizeaza in special competentele profesionale, experienta, precum si potentialul de dezvoltarea al candidatului. Durata procesului de recrutare se stabileste in functie de necesitatile angajatorului, incepe din momentul semnarii contractului de prestari servicii si se incheie in momentul prezentarii candidatilor.

Selectia

Selectia se realizeaza in functie de caracteristicile postului, cat si de cerintele clientului, dupa o metodologie specifica.

Dintre activitatile procesului de selectie mentionam:

✓ Intervievarea si administrarea de teste candidatilor (evaluarea candidatului);
✓ Prezentarea candidatilor;
✓ Insotirea candidatului in timpul negocierilor conditiilor angajarii;
✓ Urmarirea integrarii lor in organizatie.

Evaluarea

Evaluarea candidatilor consta in:
✓ Evaluarea competentelor profesionale – se realizeaza in functie de postul vizat si presupune aplicarea unor instrumente specifice (chestionare profesionale, teste si chestionare de aptitudini generale si specifice);
✓ Evaluarea competentelor psiho-individuale – folosind o metodologie proprie, fiecarui candidat i se va realiza un profil al personalitatii sale vizand in special caracteristicile necesare postului de munca respectiv;
✓ Evaluarea capacitatilor de adaptare si integrare a candidatului in structura si cultura organizationala.

Prezentarea candidatilor

        Dupa o strategie de selectie bine definita, dintr-un numar relativ mare de candidati, clientului i se vor prezenta un numar sufficient de cadidati pentru fiecare pozitie ceruta.
        Dupa interviurile sustinute de client cu candidatii, acestuia i se va prezenta un raport detaliat al candidatilor pe care i-a selectionat. Raportul fiecarui candidat se va realiza dupa o atenta analiza a pregatirii educationale, a experientei profesionale, a obiectivelor profesionale si a profilului competentelor psihosociale.

Garantii

Oferim garantii in ceea ce priveste serviciile de Resurse Umane pe care le furnizam in urmatoarele situatii:

✓ In situatia in care angajatorul demite persoana angajata si recomandata de firma noastra;
✓ In situatia in care angajatul pe care l-am recomandat isi prezinta demisia.

        Se stabileste astfel de comun acord cu angajatorul o perioada in care Agentia noastra recomanda o noua persoana pentru postul solicitat. Garantia este stabilita odata cu termenii contractului.
        Suntem adeptii stabilirii relatiilor de afaceri pe termen lung cu clientii nostrii. Acest lucru ne permite sa intelegem mai bine mediul, scopul si valorile afacerii dumneavoastra.

Confidentialitate si exclusivitate

        Relatia profesionala cu clientii este bazata pe confidentialitate si incredere reciproca. In urma semnarii unei intelegeri, clientul se obliga sa nu angajeze alta firma de consultanta pentru a recruta personal pe acelasi post si sa nu efectueze demersuri directe de recrutare.